BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, June 6, 2010




APA TU CINTA DARY DIRI IMM??






C.I.N.TA?orang kata cinta tu pentg dalm hidup.I.M.M kata,cinta mmng penting,ada banyak jenis
cinta,terpulang p
ada seseorang cinta mna yg pntng







1st lurve aku adalah pada agama yang aku anuti sejak lahir,pegangan yang
still aku genggam..walau kadang kala lupa dan alpa..my lurve to ALLAH SWT and to ISLAM my religious.









cinta yang penting is ma love to my family.nothing can change my lurve to all ma famili
member,kerana cinta pada dorang ni adalah cinta yang
aku nda kan sanggup lepas sampai bila2.kerna drng kekuatan aku.ma big lurve is ma famili!!!






hehhe..semua remaja CINTAKAN KEHIDUPAN REMAJA!!life is full of enjoyable things when it
came to teen world!!Aku cintakan zaman remaja aku,tapy sekarng masa da berubah.aku da sampai tahap SEDAR DIRI haha,pandai la pikir untuk kebaikan diri n famili.thats y kena
kurangkn bnyak aktiviti.better wat perkara y pntng n ada kaitan ngan future!!




aku cinta CINTA AKU...kerana dea kekuatan aku dan dea udara yang aku guna kan untuk bernafas..hahahaha..aku cinta dea sepenuh haty aku!!







LAST BUT NOT LEAST!!!I LURVE MA FRIEND..X KIRA LA::
:Kawan baru kenal ka..
:lama kenal ka
:sahabat sejaty@backstabber
:semua yang takrifkan aku kawan.. aku sayng kamu

1 comments:

yaya said...

aku pun akan tetap cinta ko imm...
=)