BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 16, 2010

adesh napa aku kuat memaki ar?

tia tau la.aku suda cuba hilangkan tapy still lagi ada.adesh.aku pon heran la napa kuat memaki.paham2 la kan.dmana pon kita erada ni pompuan kena jaga tutur kata.tapy seriusly gara2 mulut aku ni juga la aku banyak dapat bala.adesh mcm aku mau hilangkan memaki ar?ajar dulu aku bha.nasib la aku memaki ni ada timing & nda sembarangan..tapy tetap gha kan PEREMPUAN PERLU SOPAN?ajar aku.setuju kha kamu?pompuan bley mulut cabuL?adesh TIADA CIRI2 MENANTU IDAMAN MERTUA AKU TAW.. :-P

5 comments:

Anonymous said...

huhuhuhu len kli steplor tu mulut huhuhu

Chinta Imm said...

hahahaha...tolong stepler kan i bley??

Anak Sama KbSbh said...

iblis dkat ngan ko tu, mungkin. bab org yg kuat memaki ni jenis yg tak penyabar,, pndapat aku la.Org yg slalu main maki ni, slalunya dia ramai musuh, sama ada ko prasan or nda,yg ni sy pasti.

Anak Sama KbSbh said...

iblis dkat ngan ko tu sbab org yg kuat memaki ni adalah org yg x ada sifat penyabar. Iblis memang suka org mcm ni, hehehehehe.Percaya la... org yg kuat maki ni memang ramai musuh sama ada ko prasan or nda, dlm selimut pun ada. wakakakakaka.MULUT CABUL? Lelaki or pompuan.. mana ble bulut cabullllllllllllll....

Chinta Imm said...

ekekekeke...tu la masalah aku.aku memng jenis kuat memaki tapi dengan orang yang rapat and aku rasa le accept aku memaki n kalau aku sangka orang tu betul2 paham aku..baru aku dare.lau nda..aku akan steady and cool jha...tapy kadang2 aku rasa terlalu rapat tapy apakan daya..terlepas makian...hmmm.. tulah keburukan terbesar aku.aku mau berubah tapii...ajar bha.musuh dalam selimut?kira backstabebr la.da besa max na tikam belakang ni.huahua.. betuld2 aku teda kesabaran..huhuh :-(