BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 18, 2010

smk tobobn dan kisah lama

aku jenis yang susah percaya kawan.sekekliling aku penuh ngan orang tikam belakang n yang nda bestnya dorang still tikam aku.kamu rasa aku ni.nda sesuai ka dijadikan kawan?aku cuba yang tebaik untuk orang ska berkwan dengan aku..tapi memng bukan nasib la kot.dalam mencuba tu mungkin aku nda sedar aku banyak sakitkan hatty orang.mcm la aku ni takut mau percaya..punyala aku sayang sorang kwan ni.tapi nda pernah hargai aku yang dea tau burukkan nama aku depan cikgu n kawan.aku sabar ja.berjuta kali gaduh n gaduh.yang bodohnya bila dea minta tolong n datang p tempat aku,aku terima dengan senyuman n tangan terbuka.dalam hati ni sabar ja ingat apa dea buat dengan aku.aku taw la aku salah wat nda tentu disekolah tapi yang bikin sakit hatinya dea nda nasihat aku pon depan aku punya la cakap aku hebat itu ini la...rupanya dea bagitau cikgu..waaaa..yang bestnya sir disiplin ni kamcing dengan aku n aku bole dikira lepas la.kena nya lagi sorang kawan yang rapat ngan dea gtau kat aku budak yang report tu adalah orang yang aku trust!!!waaaaaaaaaa.......kiri kanan tikam tikaam..lau la tikam belakang tu umpama tikam belati mati x ja aku ni kan???punya la dorang tikam aku tanpa henti..aku uda try the best.aku betol2 nda tahan depan c kawan pereport tu aku nangis,nda tahan air mata aku!tapi lepas tu tangan ni lancar jha tampar dea n maki dea mcm2..bi*ch la..apa la..aku rasa sepa yang sehati ngan aku dulu di smk tobobon.kompom kenal budak ni..sampai skunk still kawan n dea masih mcm dulu!!

7 comments:

Que Yarn said...

ksain ko imm...huhu

Shazlyn Danial said...

ba , siapa tu ahh ? aku ka ? aku phm imm , ko tembak ja ak , senang crita .

Chinta Imm said...

YAN BINGUNG:kesian kan??adeahhh..da nasib badan..ekekeke
SHA:hmmm..timbak ko?mau juak..nantyla lepas beli senapang..ko uda pindah p teknik time ni..buuuuuuuuuuuuuuuu..salah.!i think ko nda kenal orang ni..hebat dea c kena aku genk.kalah kau c kena aku.kau c kena dulu nda aku terasa tuld..ni melampau!

sha said...

ohyea ? sepa tu ? mesti lh ak terasa sikit sbab ak pernah report . huahua .

AL said...

sapa tu kawan ko imm...hahaha

Chinta Imm said...

hahahah..tau juak ko ko penah report arrr..hahahhaa..sabarla..ejam??kau kanal kan?kan?

AL said...

mesti laa..hahaha